برندسازی شخصی
برندسازی شرکت
برندسازی محصول
برندسازی تخصصی در اصفهان
برندینگ به فر آیند مادری گفته می شود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب ما در ذهن مشتری است، تمام چیزیهایی که مشتری در خصوص هویت تجاری شما، شامل حس، تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس به درک کند، شامل این مجموعه فعالیت هاست.
در واقع اینطور میتوان گفت که برند شما در ذهن مشتریانتان وجود دارد. به زبان ساده، برند برداشت کلی یک مشتری با توجه به تکتک تعاملاتی است که با شما، شرکتتان و محصولاتتان داشته است.
برند به مشتریان شما میگوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه میدهید با آنچه رقبایتان عرضه میکنند، چیست.
اصول برندسازی در ایران
برندینگ حاصل پیامها و گزارشهای رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیامها بیشتر و محتوای آنها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد.
مأموریت کسبوکار شما چیست؟
محصول یا خدمت شما چه ویژگیها و مزیتهایی دارد؟
در حال حاضر، مشتریان شما چه نظری دربارهی کسبوکار شما دارند؟
تمایل دارید از طریق چه ویژگیهایی مشتریان و کسبوکارتان را به هم پیوند دهید؟
برندینگ، آگاهی و توجه نسبت به کسبوکار را افزایش میدهد: مهمترین خاصیت برندینگ برای هر کسبوکار، افزایش آگاهی مردم و معروفیت کسبوکار است.
مصرف کننده را جذب خودت کن
استراتژی 10 ساله بچین
چرا باید برند خودمون را بسازیم ؟
از جمله ی دلایل مهم برندسازی در نزد سازمان ها، تمایل به رهبر بودن، پیشی گرفتن در صحنه ی رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دست یابی به مشتریان کم هزینه تر می باشد، منظور از مشتریان کم هزینه تر این است که در صورتی که مشتری با برند سازمان آشنا باشد و احساس مناسبی نسبت به آن داشته باشد، سازمان هزینه تبلیغات، زمان و… کمتری برای تبدیل وی به یک مشتری بالقوه یا وفادار متحمل خواهد شد.
مشتریان در تصمیمگیری برای خرید بیشتر از آنکه منطقی باشند به عواطف و احساسات خود تکیه میکنند. توجه به عواطف عاملی است که برندینگ خوب را به برندینگ عالی تبدیل میکند. اگر بتوانید روشی برای ارتباط عمیقتر با مشتریان پیدا کنید، میتوانید حجم و کیفیت تعاملات را افزایش دهید و به روابط پایدارتری شکل بدهید.