دسترسی اولیه به نرم افزار crm
با استفاده از نرم افزار CRM می توانید بازاریابی هدفمند و شخصی سازی شده داشته و مشتریان جدیدی جذب نمایید. از این طریق شما می توانید قبل از درخواست مشتری نیازهای وی را پیش بینی نموده و با ارائه پیشنهادهای ویژه، او را شگفت زده و با بهبود خدمات پس از فروش، حس وفاداری را در او ایجاد کنید.
تعیین سمت و محدود کردن دسترسی
در نرم افزار crm طراحی شده هر شخص نام کاربری و کلمه عبور خودش را داره و مدیر سیستم میتونه با توجه به سمتی که اون شخص در چارت سازمانی داره بهش اجازه دسترسی به بخش های مختلف را بده و حتی از اون اجازه را بگیره. برای مثال سیستم پشتیبانی اجازه دسترسی به مشتری های احتمالی شما را نخواهد داشت.
بدون محدودیت کاربر
تحت وب و تحت شبکه داخلی
هسته متن باز و قابل توسعه
نرم افزار crm چیست ؟
نرم افزار crm یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نصبی تحت وب در ایران است. در حقیقت این نسخه توسعه داده شده و کاملا سازگار با کسب و کارهای ایرانی است.این نرم افزار جهانی خدماتی را در زمینه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ارائه می دهد و با یکپارچه سازی بخش های مختلف، فعالیت ها را تا حد زیادی خودکار می کند.این نرم افزار crm علاوه بر بهبود تجربه مشتری به افزایش فروش و جلب رضایت او کمک میکند.
در مقایسه نرم افزارهای CRM یکی از ویژگی های قابل توجه تعداد کاربرانی است که می توانند از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده نمایند درحالیکه بیشتر ارائه دهندگان نرم افزارهای سی آر ام محدودیتی برای تعداد کاربران نرم افزار خود قرار می دهند
سیستم پرسش و پاسخ
سیستم مدیریت پروژه
مدیریت کمپین های تبلیغاتی
اهداف نرم افزار crm چیست ؟
اهداف اصلی این نرم افزار نظم بخشی به تمام کارهایی که داخل سازمان برای کسب و حفظ مشتری انجام میشه و پیاده سازی کامل و درست استراتژی ها است.در ویجت های فعالیت های آینده تمام فعالیت هایی که به فرد ارجاع شده را میتونید مشاهده کنید. شما میتونید طبق دسترسی خودتون برای هرشخصت زیر مجموعه فعالیت یا کار جدید برای انجام دادن مشخص کنید.
زمانی که وقت اون فعالیت از راه برسه، مسئول انجام اون کار یک پاپ آپ دریافت میکنه و مستقیم به اون مسئولیت انتقال داده میشه.امکان ارسال فکس، ایمیل، دادن پیام و حتی تماس تلفنی با فشردن یک دکمه امکانپذیر میباشد.
مدیریت پیش فاکتورها
– امکان ایجاد پیش فاکتور با مقادیر دلخواه و با قابلیت تعریف مالیات،تخفیف،حمل و نقل و…
– امکان درج پیش فاکتور در پرونده مشتریان
– امکان درج فعالیت،وظیفه،رویداد برای هر پیش فاکتور بصورت مجزا و با قابلیت ارجاع امور به پرسنل
– امکان درج سند برای هر پیش فاکتور
– قابلیت ثبت سفارش فروش،مرتبط با هر پیش فاکتور
– امکان ورود و خروج اطلاعات از فایل اکسل
– امکان تبدیل پیش فاکتور به فاکتور ضمن حفظ پیش فاکتور
– قابلیت خروجی گرفتن از پیش فاکتور با فرمت PDF
پشتیبانی و ارتباط دو سویه با مشتری از طریق تیکت
– مدیریت کاربران پورتال [جدید]– ارسال تیکت توسط مشتری با استفاده از وب فرم ها
– ارتباط دو سویه توسط سیستم تیکتینگ با قابلیت رهگیری و درج فایل ضمیمه
– امکان اولویت بندی تیکت ها
– امکان ارجاع تیکت ها به کاربران و یا واحد های مختلف سازمان
– قابلیت ایجاد پرونده برای هر تیکت بصورت مجزا
– قابلیت درج یادداشت در پرونده هر تیکت
– امکان درج تیکت در پرونده مشتری
– قابلیت تعریف رویداد و وظیفه برای کاربران و مرتبط با هر تیکت بصورت مجزا
مدیریت وظایف
– امکان ثبت وظیفه برای کاربران و گروههای کاربری با قابلیت دسته بندی
– امکان سفارشی سازی فرم های مربوط به وظایف با مقادیر و پارامترهای دلخواه
– قابلیت زمانبندی شروع و سررسید وظایف
– قابلیت اولویت بندی وظایف
– قابلیت تعریف یادآوری و دوره تکرار برای هر وظیفه
– قابلیت درج وظایف مرتبط با هر پرونده در همان پرونده
– قابلیت مشاهده عملیات های انجام شده توسط پرسنل بر روی هر وظیفه بصورت مجزا
– امکان گزارش گیری از وظایف با مقادیر و پارامترهای دلخواه
دفتر یادداشت و پیام شخصی در نرم افزار crm
از اون جایی که داشتن دفترچه یادداشت برای هر کاری نیاز میشه، ما با قرار دادن ویجت دفتر یادداشت درون برنامه این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که در هر زمان میتوانید یادداشت خود را به صورت آنلاین ثبت یا بررسی کنید.
قسمتی قرار دادیم که دیگه نیازی نیست از پیام رسان یا از پیامک برای رد و بدل کردن پیام استفاده کنید. زیرا از داخل نرم افزار میتونید به صورت کاملا شخصی به هریک از افزار سازمان پیام ارسال کنید.