راه اندازی سریع تجهیزات VOIP
کیفیت صدای FULL HD
مرکز داده قدرتمند و به روز
راه اندازی VOIP ویپ در اصفهان
انجام خدمات تخصصی VOIP ویپ و تلفن گویا در اصفهان به صورت حرفه ای با چند سال تجربه در بازار. با پشتیبانی بعد از راه اندازی VOIP و امکان تغییر لحظه ای قابلیت های تلفن گویا.
ارزان بودن به کارگیری شبکه ی داده جهت انتقال صوت، استفاده بهینه از پهنای باند، توانایی ارسال با نرخ بیت های مختلف، امکان انتخاب کیفیت مکالمه و در نتیجه تعیین میزان هزینه از طرف کاربر و اضافه نمودن سرویس های جدید از مزایای این تکنولوژی می باشند.
انتقال تماس تلفنی به یک شماره تلفن خاص (Forwarding)
ارسال مستقیم تماس به Voicemail
ارسال پیغام اشغال بودن مشترک به تماس گیرنده
امکان سرویس در دسترس نبودن مشترک
سیستم VOIP چیست ؟
VoIP به یک گروه از تکنولوژی میگویند که برای انتقال صدا و چندرسانه از شبکههای مبتنی بر پروتکل اینترنت، مانند اینترنت استفاده میکند.
VoIP با عنوانهای تلفن IP، تلفن اینترنتی، تلفن پهنباند، صدای پهنباند ، تلفن تحت شبکه صدا روی پهنباند نیز شناختهمیشود.
معمولاً از شرکتهای ارایهکنندهٔ سرویسهای VoIP بهعنوان تهیهکنندگان، و از پروتکلهای استفاده شده برای حمل علایم صدا روی شبکهٔ IP، بهعنوان صدا روی IP یا پروتکلهای VoIP یاد میشود.
آنها را میتوان در اصل توسعهٔ تجاری تجربهٔ پروتکل صدای شبکه (۱۹۷۳) که توسط تهیهکنندگان نسل قدیمی اینترنت (ARPANET) اختراع شدهبود، در نظرگرفت.
تماس رفت و برگشت FULL HD
طراحی سیستم های مداری برای افزایش کیفیت صدا هنگام مکالمه هر دو طرف به صورت FULL HD در تمام زمان ها
قابلیت ضبط مکالمات
ضبط تمامی مکالمات ورودی و خروجی برای بهتر شدن کیفیت پاسخگویی شما به مشترکین
امکان تعبیه نامحدود شماره داخلی
شماره های داخلی از اصلی ترین قابلیت های سیستم VOIP است که با کمک ما میتوانید به صورت نامحدود شماره داخلی وارد کنید.
در نظر گرفتن صف انتظار
امکان تنظیم صف انتظار برای سیستم در زمان های خاص بدون محدودیت
ویژگی های سیستم VOIP
برقراری امنیت بر روی سیستم تلفنی با راه اندازی فایروال های لینوکسی
تعریف داخلی ها بر روی بستر شبکه به تعداد نامحدود و بدون هیچ هزینه ای
تعریف چندین منوی منشی دیجیتال بر روی سیستم تلفنی
امکان استفاده از صندوق صوتی برای هر کاربر و امکان ارسال پیام صوتی یه ایمیل
نصب، راه اندازی و پیکربندی سرور فکس و امکان ارسال فکس های ورودی به ایمیل
ایجاد صفوف انتظار برای بخش های مختلف جهت رضایتمندی مشتریان
ایجاد گروه های زمانی مختلف برای بخش مختلف که زمان های کاری متفاوت دارند
قابلیت دسترسی به خطوط داخلی شرکت از بیرون
قابلیت دایورت کردن داخلی به تلفن همراه
قابلیت راه اندازی سیستم پیجینگ و امکان پیج کردن بخش های مختلف به صورت مجزا