نکات ضروری در سئو سایت وردپرس چیست ؟
این روزها اهمیت سئو سایت بر افرادی که در این حوزه فعالیت دارند بر کسی پوشیده نیست و تمامی افراد می دانند که برای موفقیت در این بازار پر رقابت و حساس باید بتوانند در این حوزه به صورت ویژه و حرفه ای عمل کنند حال در این قسمت قصد داریم اطلاعاتی مفیدی از سئو سایت اصفهان در اختیار شما قرار دهیم همراه ما باشید.
نکات ضروری سئو سایت
سئو سایت در اصفهان سعی دارد تا با ارائه دادن خدمت هایی به مشتریان به کسب و کار و فروش آنها در زمینه های مختلف و با هر موقعیت شغلی کمک کنند.
مجموعه ی سئو سایت با بررسی کردن سایت ها مشکلاتی که در آن ایجاد شده است و میتواند به کسب و کار مشتریان و پیشرفت آن صدمه وارد کند را سریع حل می کند.
زمانی که سایت از طرف سئو سایت ها و مجموعه های معتبر پشتیبانی میشود مشتریان می توانند خیالشان راحت باشد که کسب و کاری پر محتوا و پر رونق خواهند داشت.
و همچنین بازدید سایت ان ها بالا باشد. ام فقط هدف این نیست که بازدید جمع کنند بلکه این است که بازدید ها را به مشتریانی تبدیل کنند که در همه ی موارد و خرید و ها و نیاز های خود به آنها مراجعه کنند .
ویژگی های سئو سایت
این سئو سایت ها در موارد زیر می توانند به مشتریان کمک کنند :
۱ – ارائه ی خدمات در زمینه ی آنالیز سئو سایت .
۲ – ارائه ی خدمات در ارتباط با خطاهایی که در این سایت وجود دارد و رفع ان ها .
۳ – حل مشکلات در ارتباط با برنامه نویسی های سایت
۴ – سئو و محتوای سایت
۵ – ارائه ی خدمات سئو در سایت های گوگل
۶ – ریپورتاژها
۷ – بک لینک ها و تاثیر های آن در سئو ها
۸ – پشتیبانی هایی که سئو سایت ها انجام می دهند .
سئو سایت وردپرس ها علاوه بر خدماتی که بالا توضیح داده شد در زمینه ی بهینه سازی انواع سایت ها نیز فعالیت می کنند .
انواع بهینه سازی هایی که این مجموعه انجام می دهند شامل موارد زیر است :
۱– بهینه سازی انواع سایت های شرکتی
۲ – بهینه سازی سایت های خدماتی
۳ – سایت های آموزشی
۴ – سایت های فروشگاهی
۵ – سایت های اداری و …
مراحل انجام شدن سئو سایت
۱ – اولین مرحله تحلیل کردن سئو است که به صورت حرفه ای مشکلاتی که در ساخت و برنامه نویسی و کدنویسی سایت پیش می آید پیگیری می شود .
۲ – سئو های داخلی : تولید و محتوا سازی برای سایت
۳ – سئو ی خارجی
۴ – برندینگ ها : مهم ترین موضوع این است که برندی که در سایت تبلیغ می شود باید برند خوب و مشهور باشد .
سئو سایت اصفهان تیمی از کلاه سفیدان
بسیاری از مشتریان از ما می پرسند آیا سئوی سایت روشهای مختلفی دارد یا همه شرکتها طبق اصول یکسانی سایت را بهینه سازی می کنند؟
آن دسته از مشتریان حرفه ای تر نیز که خودشان دستی بر آتش دارند، معمولا می پرسند شما در سئو سایت اصفهان، سئو را کلاه سفید انجام می دهید یا کلاه سیاه؟
امروز قرار است به این سوالات پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.
اگر شما خودتان تا حدودی با مفاهیم سئو آشنایی دارید، حتما می دانید که مفهوم سئوی داخلی به بهینه سازی سایت از درون اشاره دارد و در مقابل سئوی خارجی، عمدتا شامل لینک سازی و ارجاع به سایت از بیرون است و برای ارتقای رتبه سایت باید روی هردو تمرکز کرد اما آنچه که امروز قصد داریم به آن بپردازیم در مورد مفاهیم سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه است که بیشتر در سئوی خارجی کاربرد دارند.
مفاهیم سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه
مفاهیم کلاه سیاه و کلاه سفید برگرفته از فیلم های وسترن سالهای ۱۹۲۰ میلادی است در آن زمان به صورت کلیشه ای، قهرمان کلاه سفید به سر داشت، در حالیکه برای نمایش فرد شرور از کلاه مشکی استفاده می شد. این اصطلاحات همچنان باقی ماند و راه خود را به حوزه های مختلف به ویژه امنیت سایبری نیز باز کرد که امروزه در مفاهیم سئو نیز کاربرد دارد.
کلاه سفید بهتر است یا کلاه سیاه؟
در بحث سئو،کلاه سفید به معنای پیروی از “قوانین” است. به عبارت ساده تر در این روش فقط از روشهای اخلاقی و از دستورالعمل های موتور جستجو پیروی میشود که دیربازده ولی ماندگار است.
درحالی که سئوی کلاه سیاه به معنای استفاده از روش های پرخطر و تکنیک هایی مثل لینک سازی بیش از حد(پاپ آپ) و کپی برداری است که اگر صادقانه بگوییم اتفاقا در کوتاه مدت می تواند بسیار کارساز باشد و شاید غیراخلاقی باشد ولی مطلقا غیر قانونی نیست.
اما رعایت توصیه هایی که موتورهای جستجو برای ما مشخص کرده اند، نشان دهنده بازی جوانمردانه و رفتار حرفه ای در بین وبمسترها است و ما در سئو سایت از سئوی کلاه سیاه استفاده نمیکنیم.
سئوی کلاه خاکستری چیست؟
سئوی کلاه خاکستری در واقع ترکیبی از تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه است یعنی نه کلاه سیاه است و نه کلاه سفید ، بلکه تکنیکی حدواسط است. تکنیک های کلاه سیاه عمدتاً بر خلاف رهنمودهای موتور جستجو هستند و در صورت شناسایی، خطراتی را برای سایت به همراه دارند.
اما سئوی کلاه خاکستری سعی دارد از روش های میان بری استفاده کند که در حال حاضر لزوما برخلاف قوانین گوگل نیست و این کار با هدف جلو افتادن در رتبه بندی انجام می شود.
به عنوان نتیجه گیری کلی به نظر می رسد مرز بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه آسان باشد اما در حقیقت، امروزه بیشتر روشهای سئو که می توانند مزایای رقابتی را حفظ کنند، در منطقه خاکستری قرار دارند و با توجه به رتبه فعلی و تعداد رقبای سایت مشتری باید تصمیم گرفت که در مورد آن بهتر است از سئوی کلاه سفید استفاده شود یا کلاه خاکستری.